PUPIL VAN DE WEEK: Thijs Eding

28 maart 2019 10:30

Thijs Eding was zaterdag 16 maart pupil van de week bij de wedstrijd: Zuidhorn 1 - Grootegast 1. De wedstrijd werd door Zuidhorn gewonnen met 3 tegen 1.

Met deze uitslag werd de 12e overwinning van het seizoen binnengehaald. Thijs zag Robin Buursema, Thijs Zwarteveen en Jaap Jacobs scoren.

Na afloop was er voor Thijs een lekker patatje. Hij ontving het vaantje pupil van de week uitgereikt door Liekele Faber voorzitter Grootegast en natuurlijk het fotolijstje met de wedstrijdposter uitgereikt door Kees Bouma en het t- shirt pupil v.d. week uitgereikt door  Willem Brouwer.

Foto-impressie:
Klik hier voor het fotoverslag gemaakt door onze huisfotograaf A.J. 'Blackmoor'.