Huldiging kampioenen

23 mei 2019 14:00

Hierbij een oproep aan iedereen om onze (jeugd)kampioenen aanstaande zaterdag toe te juichen tijdens de ereronde die zij lopen voorafgaand aan de laatste en belangrijke competitiewedstrijd van ons eerste elftal. Komt allen!

Of ons eerste elftal zaterdag nou wel of geen kampioen wordt, gehuldigd wordt er sowieso. We hebben namelijk maar liefst vijf kampioenschappen te vieren!

Onze jeugdteams JO11-1, JO12-2, MO13-1 en JO15-4 en daarnaast ons seniorenelftal Zondag 2 zijn allemaal als eerste geëindigd in de competitie. Dit mag uiteraard niet onopgemerkt voorbijgaan.

Voorafgaand aan de thuiswedstrijd van Zaterdag 1 lopen deze teams daarom de traditionele ereronde voor kampioenen. En uiteraard verdienen zij daarbij zoveel mogelijk publiek.

Kom zaterdag op tijd naar ons sportcomplex om deze kampioenen toe te juichen. En uiteraard daarna de mannen van ons eerste elftal.

Tot zaterdag!

Namens de Jeugdcommissie,