Juich ons G-team naar het kampioenschap!

6 juni 2019 12:45

Aanstaande zaterdagmiddag speelt ons G-team in eigen huis de kampioenswedstrijd tegen de nummer twee HS’88. Komt allen naar het Johan Smitpark!

Als de gedachte is, dat de teams die dit weekend nog in actie moeten komen enkel spelen 'om des keizers baard', dan brengen wij graag de thuiswedstrijd van ons G-team onder de aandacht.

Deze toppers staan bovenaan in de 1e klasse en spelen zaterdag om 14:30 uur de uitgestelde wedstrijd tegen de nummer twee HS'88.

Maak daarom op 8 juni nog een keer de gang naar het Johan Smitpark, help mee om de zijlijnen op te vullen en moedig deze 'geweldenaars' aan!

Klik hier voor het programma en de stand in de 1e klasse B-2