vv Zuidhorn (bijna) ARAG gecertificeerd

16 augustus 2019 13:30

Op zaterdag 24 augustus, tijdens de familiedag, wordt door de KNVB het ARAG FairPlay Certificaat uitgereikt. Een mooie erkenning voor een mooie (club)prestatie.

Binnen onze vereniging hebben wij goede scheidsrechters, die er samen voor zorgen dat wedstrijden sportief en plezierig verlopen. Deze scheidsrechters dragen bij aan de prima kwaliteit van het voetbal.

Door een goede (interne) begeleiding van scheidsrechters, de waardering en uitrusting van onze scheidsrechters en de borging van een scheidsrechterscommissie ontvangen wij als vereniging bij wijze van beloning dit certificaat. Kortom: vv Zuidhorn voert een professioneel arbitragebeleid!

Om 15:00 uur wordt het ARAG FairPlay Certificaat door de KNVB en betaald voetbalscheidsrechter Jochem Kamphuis uitgereikt. Voorafgaand aan deze uitreiking worden de nieuwe spelregels, zoals deze vanaf het komende seizoen gelden, door Jochem Kamphuis gepresenteerd.

Wil je bij de uitreiking aanwezig zijn, Jochem Kamphuis zien, of samen met hem op de foto? Kom dan op zaterdag 24 augustus naar (de familiedag van) vv Zuidhorn en steun onze arbitrage!

KNVB|ARAG FairPlay Certificering vv Zuidhorn een feit