Gezocht: Jeugdcommissieleden en jeugdleiders

29 augustus 2019 13:00

Voor het nieuwe seizoen (2019/2020) verwelkomen wij graag enthousiaste en betrokken collega’s. Meld je vandaag nog aan.

Wij zijn op zoek naar versterking van onze Jeugdcommissie en naar jeugdleiders.
Ben je geïnteresseerd? Neem dan contact op met Jan Jansma of Dennis Groothuizen.

Vacature Jeugdleider
Inmiddels hebben wij voor al onze jeugdteams een of meer leiders (bereid) gevonden, die het leiderschap op zich willen nemen dit seizoen. Mocht je desondanks ook interesse hebben in het leiderschap, dan kun je ons altijd contacten. Wij plaatsen jou dan alvast op de lijst voor het volgende seizoen. Schroom niet en meld je aan!

Tijdsbesteding is circa 4 uren per zaterdag.

Vacature Jeugdcommissie
Voor de Jeugdcommissie zoeken wij nog een aantal enthousiaste personen (3).

Taken zijn onder andere: fungeren als klankbord voor de leiders/trainers van diverse teams en meedenken over de vereniging.

Tijdsbesteding is circa 2 uren per week (gemiddeld). Competentie 'enthousiasme' is voldoende.

Jan Jansma, voorzitter JC a.i.: [email protected]
Dennis Groothuizen, commissielid JC: [email protected]