Indeling JO7-teams een feit

6 september 2019 11:00

Het is gelukt: de teamindeling voor de JO7-categorie is een feit. Iets later dan verwacht, maar ook de ‘jeugd onder zeven kan binnenkort de wei in’.

De indeling is te downloaden via onderstaande link. In totaal hebben wij vier ‘teampjes’ kunnen vormen en daar zijn wij erg blij mee.

De ouders en spelers zijn hierbij van harte uitgenodigd om op zaterdag 14 september naar de club te komen. De officiële uitnodiging volgt nog per e-mail, maar we starten om 10:00 uur in de bestuurskamer van de club met een korte introductie. Inloop en koffie is vanaf 9:45 uur.

Onder (bege)leiding van Martin Lobers gaan de spelers om 10:15 uur naar het veld voor een leuke, gezamenlijke training. De ouders worden in de tussentijd wegwijs gemaakt op de club en kunnen om circa 10:30 uur kijken bij de training.

Graag tot ziens op zaterdag 14 september!

Klik hier voor de indeling van de JO7-teams.