'Actie-van-de-Week'

18 september 2019 12:45

Was jij erbij toen onze spits het afgelopen weekend op vreemde bodem die fantastische goal maakte? Of heb jij vanmorgen op veld 3, op écht gras, die weergaloze (verdedigende) actie gezien...?

Vanaf nu is het mogelijk om in de herhaling deze momenten (terug) te (be)kijken. Maar daarbij zijn wij als Redactie wel afhankelijk van jou.

Sta jij regelmatig als toeschouwer langs de lijn - met je mobiel aan je hand gekleefd - een wedstrijd van vv Zuidhorn te kijken? Gebruik je cellulair dan ook eens anders! Dat wil zeggen: schakel de camerafunctie in tijdens een wedstrijd en leg vervolgens hét voetbalmoment van het weekend vast...!!

Gelukt? Stuur je beelden dan hetzelfde weekend nog naar de Redactie van vv Zuidhorn via onderstaand e-mailadres. Onze razende reporter zit vanaf nu namelijk wekelijks klaar om de ingezonden beelden te bekijken en kiest vervolgens de winnaar van die week.

Nog even een aantal spelregels voor wat betreft het insturen van jouw foto- of videomoment en het publiceren van de winnaar in Balcontact:

• het mag zowel een foto als videofragment zijn;
  • het moet om een wedstrijd gaan uit de laatste speelronde; de winnaar die in Balcontact van volgende week vrijdag 27 september wordt gepubliceerd heeft dus een foto of video ingestuurd van een wedstrijdmoment uit het weekend daarvoor;
  • graag inzenden via onderstaand e-mailadres o.v.v. het team, je naam, welke wedstrijd het betreft en tenslotte de namen van de hoofdrolspelers (doelpunten- en/of 'actiemaker';
  • de Redactie beslist welke foto of video wordt gepubliceerd; over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd;
  • vragen of opmerkingen over de 'Actie-van-de-Week' kunnen gesteld worden via onderstaand e-mailadres.

Komende vrijdag 'een introotje' in Balcontact. Ben je nog niet geabonneerd op onze nieuwsbrief klik dan snel hier om je aan te melden. Voor de afgelopen edities van Balcontact van dit seizoen zie onze speciale webpagina.

Zet die camera's vanaf komend weekend aan het werk en maak kans op publicatie van jouw vv Zuidhorn-moment in Balcontact! En is jouw moment niet als winnaar uit de bus gekomen? 'Hup, samen met je camera weer naar buiten. Niet opgeven. Lekker filmen!'

Op naar de volgende speelronde...!!

Redactie vv Zuidhorn