Jaarvergadering 2019 in een notendop

21 november 2019 20:15

Op vrijdag 15 november vond de jaarlijkse algemene ledenvergadering plaats, in de volksmond ALV geheten. In de grote zaal van uitspanning Zalencentrum Balk was ‘toute vv Zuidhorn’ bijeengekomen, op een enkeling na.

Het bestuur trapte voor de eerste maal in de huidige formatie de algemene bijeenkomst af en sneed een grote diversiteit aan onderwerpen aan. Zo passeerden de financiële stukken de revue, ging het over het G-team, het entreehokje bij het hoofdveld, het kledingfonds en de plus-teams.

Onze voorzitter stond voor de opgave om al deze agendapunten in een kort tijdsbestek inhoudelijk te behandelen en af te hameren, wat hij met verve deed. Daarbij werd hij kundig ondersteund door de andere bestuursleden.

Via dit linkje vind je de notulen van de ALV 2019 in concept. Het bestuur hecht er waarde aan ook degenen die niet aanwezig konden zijn te informeren over het reilen en zeilen van onze prachtige vereniging.