Mooie opbrengst oliebollenactie vv Zuidhorn

30 december 2019 12:00

Op zaterdag 28 december organiseerde vv Zuidhorn haar traditionele oliebollenactie. 'n Heerlijke dag!

De organisatie is tevreden over het verloop van de actie en hoopt dat de lekkernijen in de smaak vielen. De weergoden waren ons gunstig gezind, want onder droge omstandigheden konden de venters de bestellingen afleveren.

In totaal heeft deze actie de vereniging €2.250 netto in het laatje gebracht. Dit bedrag krijgt een mooie bestemming binnen de club.

Venters, chauffeurs, overige vrijwilligers en natuurlijk de kopers: namens de organisatie bedankt en graag tot volgend jaar...!?