Hoekstra bouw b.v. steekt JO12-2 in het nieuw

5 februari 2020 14:00

Zaterdag 1 februari kreeg JO12-2 nieuwe shirts overhandigd van sponsor Hoekstra bouw b.v. uit Noordhorn. En daar was de jeugd van JO12-2 maar wat blij mee.

Het volledig in het nieuw gestoken team trad aan tegen Dokkum JO12-2 en maakte er een mooie wedstrijd van. De spieren waren tijdens deze eerste wedstrijd na de winterstop nog ietsjes stram, maar dat stond een 5-1 overwinning niet in de weg. Of de nieuwe shirts hier iets mee te maken hadden…?!

Eigenaars Jack en Anja Hoekstra van het gelijknamige bouwbedrijf vinden het belangrijk om een maatschappelijke bijdrage te leveren. Zo sponsoren zij niet alleen vv Zuidhorn, maar ook volleybalvereniging De Meeuwen en korfbalvereniging Zunobri. Hun beide zonen voetballen bij vv Zuidhorn; Arne in JO12-2 en Chris in JO9-2. Dochter Marieke laat haar kunsten zien op het veld bij ZuNobri.

Anja kreeg namens de club van Klaas de Boer een boeket bloemen aangeboden, uiteraard in de kleuren van vv Zuidhorn.