Sponsor in beeld: Autorijschool Rob Winkel

30 maart 2020 9:00

Als vv Zuidhorn vinden wij het onderhouden van een goede relatie met onze sponsoren belangrijk. Om dit kracht bij te zetten, brengen wij graag onze sponsoren periodiek in beeld. Deze week is het de beurt aan Autorijschool Rob Winkel uit Zuidhorn.

Rob Winkel is sinds 1982 lid van de vereniging en speelde bij de zondagafdeling. Toen hij in 2004 geblesseerd raakte, zijn kruisbanden scheurden, moest hij noodgedwongen stoppen. Hij bleef nog wel betrokken als grensrechter bij de zondagafdeling en nam tevens zitting in de zondagcommissie. Ook draaide hij bestuurskamerdiensten mee.

Zijn directe betrokkenheid bij de club is "wat verwaterd", zoals Rob dat zelf omschrijft, maar door ondersteuning van de club in de vorm van een sponsorschap blijft hij betrokken en (letterlijk) in beeld bij de club. Al geruime tijd sponsort hij voetbalteams. Momenteel is dat JO19-2.

Uit handen van Jacob Nieuman, die samen met Peter Klamer, Foppe Jan Vrolijk leiding geeft aan het team, ontving Rob zaterdag 7 maart jl. voor aanvang van de wedstrijd tegen Be Quick een verdiend bloemetje. Ook vaste scheidsrechter Martijn Eelderink was aanwezig voor de foto.

Het bedrijf
Autorijschool Rob Winkel is gevestigd in Zuidhorn. Rob was eerder werkzaam bij de post, maar begon in 2011 een autorijschool. Het idee daarvoor is niet uit de lucht komen vallen. Jaren daarvoor werd Rob al voorgesteld om mee te werken in een autorijschool.

Bij Autorijschool Rob Winkel leer je niet alleen een auto goed besturen, maar ook omgaan met de verantwoordelijkheden. Je lest in een VW Jetta Blue Motion. In de eerste paar lessen krijg je de basis. Daarna ga je al snel Groningen in om je rijvaardigheid te vergroten, totdat je klaar bent voor je examen.

De begeleiding is persoonlijk. In jouw tempo worden je de kneepjes van het autorijden bijgebracht. Je rijbewijs is misschien wel het belangrijkste diploma dat je nodig zult hebben in je leven. Het brengt je immers overal en kan je flink helpen bij het vinden van een baan.

Rob Winkel is officieel gecertificeerd in het begeleiden van mensen met faalangst.

Contact
Neem gerust contact op met deze sponsor als je klaar bent om te beginnen met rijlessen.

Autorijschool Rob Winkel
Cort van der Lindenstraat 16
9801 KP  ZUIDHORN
0594 - 50 60 69 of
06 - 13 94 75 21

Voor meer informatie: http://www.robwinkel.nl.