[UPDATE] Kaartenactie FC Groningen - AZ opgeschort

12 maart 2020 22:45

[UPDATE i.v.m. gekochte kaarten] In verband met het coronavirus wordt de wedstrijd FC Groningen - AZ uitgesteld. Dit duel stond gepland op zondag 22 maart. Dit betekent dat de kaartenactie zoals deze onlangs op onze website stond, wordt opgeschort.

Zodra een nieuwe datum bekend is, zetten wij de kaartenactie weer open en kunnen tegen een gereduceerd tarief (€10,00) tickets voor deze wedstrijd worden aangeschaft.

FC Groningen heeft ons bevestigd, dat reeds gekochte kaarten gewoon geldig blijven voor wanneer de wedstrijd wordt ingehaald. Hieronder de reactie van FC Groningen.

“We kunnen op dit moment niet in de toekomst kijken wanneer en of dat zal gebeuren, we moeten de berichtgeving afwachten. Indien de wedstrijd niet wordt ingehaald, dan ontvangen alle personen die kaarten hebben aangeschaft uiteraard bericht van ons. De link op de kaartenacties pagina’s is gelinkt aan de kaartverkoop pagina. Deze wordt pas aangepast als er meer bekend is".

Mocht je kaarten hebben besteld, dan hoef je dit niet meer aan ons doorgeven. Bovenstaande is van toepassing op deze kaarten. Mensen die nog vragen hebben over deze actie verzoeken wij een e-mail te sturen naar: [email protected]. Zij ontvangen vervolgens spoedig een reactie.

Voor meer informatie over deze uitgestelde wedstrijd zie de website van FC Groningen