Arbitrage 2.0 bij vv Zuidhorn

5 april 2015 11:45

Bij onze vereniging streven we er naar om zoveel mogelijk wedstrijden te laten leiden door KNVB gekwalificeerde scheidsrechters. Dat geldt voor alle leeftijdscategorieën, van senioren tot en met de F-pupillen. We vinden dat alle spelers recht hebben op professionele wedstrijdbegeleiding.

Met 46 teams die in de competitie uitkomen is het realiseren van deze doelstelling een stevige uitdaging. Maar we zijn ambitieus en hebben dit jaar al meerdere acties ingezet:

- in de voorjaarsvakantie is een tiental pupillenscheidsrechters opgeleid
- in het najaar starten we met de cursus BOS, Basis Opleiding Scheidsrechters
- we promoten de beschikbaarheid van onze clubscheidsrechters
- pas opgeleide scheidsrechters worden begeleid

Ook bekijken we of en hoe we ouders kunnen opleiden, zodat zij met een degelijke basis in bepaalde leeftijdscategorieën wedstrijden van hun zoon of dochter kunnen begeleiden.

De scheidsrechters die bij vv Zuidhorn beschikbaar zijn om wedstrijden te fluiten, doen dit graag en kunnen dan ook gerust benaderd worden. We hebben op de homepage een button beschikbaar, waar onder hun contactgegevens te vinden zijn.

Snel het overzicht van scheidsrechters bekijken? Klik HIER.

Het bestuur en de wedstrijdsecretaris roepen alle teambegeleiders van harte op, om onze scheidsrechters te vragen de wedstrijd van jouw team te leiden. Heb je vragen of suggesties of wil jij je ook inzetten als scheidsrechter, stuur ons dan even een mailtje. vv Zuidhorn is trots dat zij kan beschikken over haar eigen Nijhuizen, Kuipers en Blommen in de dop!