Vertrouwenscontactpersoon

Heb je het niet naar je zin binnen je team omdat je bijvoorbeeld gepest wordt of buiten gesloten? Zijn er problemen met je trainer of iemand anders bij vv Zuidhorn? Durf je dit niet te bespreken of weet je niet hoe je dit aan moet pakken?

Zijn er andere problemen, waardoor je je niet altijd goed kunt concentreren
tijdens de training of een wedstrijd? Is er iets gebeurd op de vereniging waardoor je nu steeds angstig of gespannen bent? Levert voetbal meer stress op dan plezier?

Onze club helpt je om weer met
plezier te kunnen voetballen. Het is belangrijk dat iedereen, jong en oud, zich bij onze club thuis en veilig voelt. Bij vv Zuidhorn worden pestgedrag, agressie, discriminatie, seksuele intimidatie en andere ongewenste omgangsvormen niet getolereerd.

We verwachten op korte termijn een
vertrouwenspersoon te benoemen. De vertrouwenspersoon is het aanspreekpunt voor leden, ouders, vrijwilligers en bezoekers die ongewenst gedrag bij onze club ervaren. Problemen bij jou thuis kun je ook met hen bespreken. Ook trainers en begeleiders kunnen bij de vertrouwenspersoon aankloppen bij zorgen over een speler of wanneer zij ongewenst gedrag signaleren.

Op korte termijn vind je hier meer informatie over de rol en het functieprofiel van de vertrouwenscontactpersoon bij vv Zuidhorn. Heb je vragen of ideeën, stuur dan een mailtje naar [email protected].