Leuke functie: elftalleider Zaterdag 4

28 september 2015 8:45

vv Zuidhorn is een toonaangevende, gezellige voetbalvereniging met ruim 800 leden. We bieden bij de jeugd en bij de senioren zowel recreatief voetbal als prestatievoetbal.

Voor het seizoen 2015-2016 is de seniorencommissie op zoek naar een enthousiaste en proactieve:

ELFTALLEIDER  (M/V)  voor de mannen van Zaterdag 4

die met zijn of haar voetbalervaring en mensenkennis de begeleiding van het team verzorgt.

Zaterdag 4 is ingedeeld in de Reserve 5e klasse en speelt haar wedstrijden dit seizoen in de regio Groningen. Als elftalleider fungeer je als eerste aanspreekpunt voor spelers, tegenstanders, het wedstrijdsecretariaat en de seniorencommissie.  De juiste man of vrouw voor deze leuke vrijwilligersfunctie:

- regelt in samenspraak met de trainer de oefenwedstrijden
- draagt zorg voor beschikbaarheid van kleding en materialen
- stelt een rij- en wasschema op voor de wedstrijden
- vertegenwoordigt het elftal / de spelersgroep
- is bij alle wedstrijden van het team aanwezig
- zorgt voor het aanstellen van de grensrechter
- organiseert sfeerverhogende randactiviteiten
- is verantwoordelijk voor de spelerspassen en het opstellen van het DWF
- onderhoudt contacten met de seniorencommissie en de technische commissie
- werkt conform het verenigingsbeleid en de Basis Elf

Kortom: je zorgt er voor dat alle randzaken rondom de wedstrijden tijdig en goed geregeld zijn. Je ziet het als een leuke uitdaging om de spelers met een prima gevoel het veld op te laten gaan en ze na afloop met hetzelfde gevoel de kleedkamer te zien opzoeken.

De tijdsbesteding bedraagt 1 à 2 uur per week, los van je aanwezigheid bij de wedstrijden. Is deze klus met een gemotiveerde spelersgroep echt iets voor jou, neem dan even contact op met onze seniorencommissie via [email protected].