Over donateurskaarten en entreeprijzen

14 september 2015 20:00

Lees hier belangrijke informatie over de donateurskaarten en over toegangsprijzen voor de wedstrijden van Zaterdag 1.

De donateurskaarten voor het nieuwe seizoen liggen klaar. Voorafgaand aan de wedstrijd van Zaterdag 1 kunnen donateurs hun kaart persoonlijk afhalen bij het entreehokje aan ons hoofdveld. Het donateurschap geeft recht op gratis toegang tot competitie- en bekerwedstrijden van Zaterdag 1, die in Zuidhorn worden gespeeld. Wil je donateur worden, klik dan hier.

De toegangsprijzen 2015-2016 voor de reguliere thuiswedstrijden van het 1e elftal van vv Zuidhorn zijn vastgesteld. Bezoekers die geen lid of donateur van onze vereniging zijn betalen € 3,00 per wedstrijd. Kaartjes zijn te koop aan de kassa bij het hoofdveld.