Tijdelijk coördinator gezocht

30 september 2021 21:30

We zoeken voor een tijdelijke periode (een paar weken) een coördinator voor de planning en bezetting van de Coronacheck bemensing

Sinds afgelopen zaterdag is het sportcafé (de kantine)  als horecagelegenheid verplicht de coranacontrole uit te voeren voor toegang. Hierbij moet de QR code gescand worden van de de gasten.

Om deze controles te plannen en regelen zijn we op zoek naar een vrijwilliger die dit in goede banen wil leiden, zodat we het sportcafe open kunnen houden de komende periode, totdat de controle vervalt.

Lijkt het je leuk dit te coördineren en wil je de club hiermee helpen, dan zijn we op zoek naar jou.

Als je meer informatie wilt, dan kun je contact opnemen met onze voorzitter.