vv Zuidhorn overhandigt wedstrijdshirt aan KiKa in Prinses Maxima Centrum

20 december 2023 19:30

Op donderdag 14 december heeft Jan Jansma namens vv Zuidhorn een wedstrijdshirt overhandigd aan het Prinses Maxima Centrum in Utrecht. vv Zuidhorn is sinds dit seizoen namelijk ambassadeur voor KiKa.

KiKa staat voor Kinderen Kankervrij en investeert in onderzoek, in het Prinses Máxima Centrum en in voorlichting. Hierdoor komen er steeds betere medicijnen en behandelingen beschikbaar voor kinderen die getroffen worden door kanker. Hierdoor hebben kinderen minder pijn tijdens de behandelingen en is er meer kans op genezing. Allemaal ingrediënten voor een steeds hoopvollere toekomst voor kinderen met kanker.

vv Zuidhorn heeft sinds dit seizoen bij alle teams het Kika-logo op de mouw van het wedstrijdshirt laten drukken vanuit maatschappelijke betrokkenheid. Hiermee wil de vereniging als ambassadeur steun en aandacht vragen voor KiKa en tevens hun naamsbekendheid vergroten.

In de loop van de voorjaarscompetitie wordt er een actie gehouden om geld in te zamelen. Gezond oud worden is namelijk niet voor iedereen vanzelfsprekend. Meer info via www.kika.nl.