Oproep van organisatie Serious Request Zuidhorn

31 oktober 2015 18:30

Het bestuur van vv Zuidhorn kreeg het volgende verzoek van de organisatie van Serious Request Zuidhorn: Hebben jullie zelf een initiatief of lopen jullie al tijden met een idee rond ‘iets’ te doen voor Serious Request, dan zouden we graag de krachten willen bundelen.

En: Wanneer jullie graag iets willen doen, maar daar nog geen concreet idee bij hebben, kunnen jullie contact opnemen met ons. We willen graag met jullie meedenken om tot leuke, gezellige en originele initiatieven te komen.

Het bestuur juicht deze oproep tot actie toe, maar ziet tegelijkertijd ook wel de drukte bij de huidige vrijwilligers. De oproep van het bestuur is daarom aan leden en/of teams:

Heb je zin om dit binnen de vereniging op te pakken met je team of met een aantal vrijwilligers, meld je dan aan bij de sponsorcommissie. Wij willen je daarbij van harte ondersteunen met raad en daad, maar verwachten wel een belangrijke inbreng van jou als “de andere vrijwilliger”

Als je met een plan komt met voldoende potentie, dan krijg je steun van het bestuur. We zouden het fantastisch vinden als we als vereniging kunnen bijdragen aan deze positieve actie in heel Zuidhorn.

De volledige informatie is te vinden in het persbericht van de organisatie. Deze is hier te downloaden. Reacties kun je richten aan [email protected]