Pupillen uit 2005: pasfoto inleveren voor spelerspas

22 maart 2016 7:00

Leden die in 2005 geboren zijn hebben een spelerspas nodig om komend seizoen 2016/2017 wedstrijden te kunnen spelen. Hier lees je hoe dat zit en wat je als ouder moet doen.

De aanvraagformulieren hiervoor heeft de ledenadministratie  inmiddels van de KNVB ontvangen.

Om het aanvragen van de spelerspassen soepel te laten verlopen verzoeken wij de ouders van deze jeugdleden om vóór 1 mei 2016 een pasfoto van hun zoon of dochter in te leveren. Alleen dan kunnen we tijdig in het bezit komen van de passen.

De pasfoto, met op de achterkant vermeld de naam en geboortedatum, kun je op verschillende manieren, in een envelop, bij de ledenadministratie inleveren of bezorgen:

1) deponeren in de brievenbus in de hal van onze bestuurskamer
2) per post: VV Zuidhorn t.a.v. Ledenadministratie, Postbus 100 te 9800 AC Zuidhorn
3) langsbrengen bij Dieneke Kapma, Zilverschoon 45 in Zuidhorn

Maak het alvast even in orde. Geen geldige spelerspas betekent conform de KNVB-richtlijnen: niet spelen. Als vereniging willen we natuurlijk juist dat je wel gaat voetballen.