KunstgrasHELD worden? Koop jouw meters per mail.

19 april 2016 20:30

De handen ineen en de schouders er onder! vv Zuidhorn krijgt een tweede kunstgrasveld en daaraan dragen we als vereniging graag een financieel steentje bij.

Via onze crowdfundingsite kun je een digitaal stukje van het kunstgrasveld 'kopen'. Voor € 5 euro per vierkante meter help je de vereniging stevig op weg!

Wil je liever per mail jouw donatie doorgeven, dan kan dat natuurlijk ook. Stuur even een mailtje naar [email protected] en we nemen direct contact met je op.

Kijk ook eens op www.kunstgrasheld.nl/vvzuidhorn voor de tussenstand en de actuele lijst met onze kunstgrashelden!