Zuidhorn F1 wint derde toernooi op rij

14 juni 2016 8:15

Het gaat goed met onze mannen van F1. Nadat het team vier van de laatste vijf competitiewedstrijden in de hoofdklasse winnend had afgesloten, was het duidelijk dat ze in vorm waren...

Die lijn is prachtig doorgezet en de jongens lijken op dit moment schier onverslaanbaar. Op het toernooi bij HS'88 in Hoogezand won F1 alle wedstrijden en versloeg het vv Leo F1 in de finale met duidelijke cijfers: 3-1. Die week erna speelden onze groen-witten het toernooi van vv Peize met sterke tegenstanders als Roden F1, ONB F1 en Veendam 1894 F1. Laatstgenoemde ploeg was ditmaal de tegenstander in de finale en Veendam werd met uitstekend voetbal, maar vooral een grote dosis werklust met maar liefst 3-0 aan de kant gezet.

Afgelopen zaterdag reisden we af naar Beilen om deel te nemen aan het Beiler Jeugdtoernooi. En ook ditmaal haalden we de finale en moesten we het opnemen tegen de kampioen van de Hoofdklasse 1, Twedo F1 waar we in de poulefase nog met 2-3 van hadden verloren. Vanaf de 1e minuut zat Zuidhorn er bovenop en Twedo kreeg geen kans om lekker aan voetvallen toe te komen. Ze werden volledig overrompeld door een ontketend Zuidhorn dat een kwartier later met 3-1 winst en de derde toernooi overwinning op rij van het veld stapte.

Het is ongelofelijk knap wat deze jongens hebben laten zien de afgelopen weken. Zaterdag spelen we ons laatste toernooi bij TLC Leek en dan zit een prachtig seizoen erop! Spelers, ouders en leiders, bedankt voor een superjaar!

De trainer.