Zuidhorn E1 kampioen in de Hoofdklasse

17 mei 2015 16:45

De E1 van vv Zuidhorn is afgelopen zaterdag in de Hoofdklasse E pupillen overtuigend kampioen geworden.

In een poule met ploegen als Roden E1, Helpman E1, Grootegast E1 en het sterke GVAV E3 hebben zij geen enkele wedstrijd verloren. Het bijzondere van dit team is dat van de 9 spelers er volgend jaar nog 6 in de E pupillen mogen spelen. De kracht van het team is dat het een zeer sterk collectief is met individueel goede spelers.

Afgelopen zaterdag werd er met 1 – 0 van de belangrijkste concurrent, GVAV E3, gewonnen waardoor Zuidhorn E1 met nog één wedstrijd te spelen 9 punten voorsprong heeft op de concurrentie en verdiend kampioen is geworden.

Spelers van Zuidhorn E1 jullie hebben het fantastisch gedaan, dat belooft nog wat voor de toekomst. Gefeliciteerd namens begeleiders en supporters.

Foto:
Bovenste rij:  Chris Sikkema(trainer), Rinze Reiding en Friso Muntinghe (leiders).

Middelste rij: Twan Reiding, Jochem Nap, Douwe Muntinghe, Daniel van der Kooi, Aron Bouman, Keie Brouwer en Joop Oosterhof.

Onderste rij:  Justin Verbree en Carl Reiding.