Nieuw hoofdsponsorduo vv Zuidhorn

8 juni 2015 15:30

Onze vereniging heeft met ingang van volgend seizoen een nieuw hoofdsponsor-duo: Regiobank Zuidhorn en eetcafé 'de Opstal'.

Regiobank Zuidhorn en 'de Opstal' hebben een driejarig contract afgesloten met vv Zuidhorn. Beide partijen zijn al jaren verbonden aan de vereniging.

Een aantal weken geleden heeft de huidige hoofdsponsor Albert Heijn Zuidhorn, onderdeel van de Geha groep, aangegeven het hoofdsponsorschap niet te continueren.  Het management van de Geha groep heeft aangegeven na 7 jaar het stokje over te dragen. Bedrijfsleider Abbe Borger geeft aan dat hij het jammer vindt, maar dat hij zich neerlegt bij het besluit.

Prachtige relatie
Albert Heijn is sinds juni 2008 hoofdsponsor van vv Zuidhorn geweest. We hebben in die tijd een fantastische relatie gekend, waarbij we elkaar op alle mogelijke gebieden hebben gesteund en versterkt. Een van de hoogtepunten daarbij is nog steeds de voetbalplaatjesactie die Albert Heijn en vv Zuidhorn samen hebben gedaan.

Uiteraard blijft de goede relatie in stand. Het goede nieuws is ook, dat vv Zuidhorn opvolging heeft voor het hoofdsponsorschap! Regiobank Zuidhorn en eetcafé 'de Opstal' hebben aangegeven samen de vacante positie in te vullen.

Prominente sponsoren
Henk Schultinga van Regiobank Zuidhorn was al een aantal jaren subsponsor ter aanvulling op het hoofdsponsorschap van Albert Heijn en ook Herman Mulder van 'de Opstal' steunde de vereniging al prominent als stersponsor.

De sponsorcommissie van vv Zuidhorn heeft in zeer korte tijd een prima overeenkomst weten te sluiten met deze trouwe sponsoren. Het gaat vv Zuidhorn zowel als organisatie als ook sportief voor de wind de afgelopen jaren. Nu is ook op het gebied van sponsoring de continuïteit gewaarborgd met een prima sponsordeal.