AH Schoolvoetbaltoernooi een spetterend succes

16 april 2017 21:00

Op woensdag 12 april 2017 vond voor de vijfde keer het Albert Heijn Schoolvoetbaltoernooi plaats. Het was de eerste keer in de stromende regen. vv Zuidhorn was de trotse gastheer voor de 47 teams en alle 500 kinderen, die via alle elf basisscholen in de gemeente werden opgegeven.

Voor de derde keer op rij waren we gastheer voor het AH Schoolvoetbaltoernooi. Aan dit mega evenement deden opnieuw alle 11 basisscholen in de gemeente Zuidhorn mee!

Sport in Zuidhorn (SWgZ) wordt als organisator ondersteund door een vaste crew met fanatieke voetballiefhebbers van vv Grijpskerk en vv Zuidhorn. Met 47 teams (waarvan 19 meidenteams) en 500 leerlingen die woensdag 12 april al onze velden bespeelden, is een fanatieke organisatie natuurlijk ook nodig!

In het bijzonder bedanken we onze eigen clubvrijwilligers. Je ziet ze vaak niet, maar ze zijn er echt altijd! Jan houdt als wedstrijdsecretaris de velden vrij, Minko en Hille van onze klusploeg zorgen voor aan- en afvoer van de dranghekken, Barbara staat als gastvrouw paraat bij het uitdelen van ranja en fruit, Mans en Ben kalken ‘s ochtends vroeg nogmaals de lijnen, Klaas regelt de materialen en is die middag ook ‘de stem des volks’ als omroeper. Samen met vele anderen stonden zij garant voor een waar voetbalfeest, dat zich gelukkig niet liet verstoren door een paar spetters regen!

Een terugblik met facebookfoto's vind je op Welkom in Zuidhorn via deze link