Vrijwilligers gezocht voor twee leuke klussen

7 juni 2015 21:45

Over vrijwilligers gesproken: vv Zuidhorn is al heel lang ‘gezegend’ met een groot aantal vrijwilligers. Lid zijn van de vereniging houdt in dat we samen verantwoordelijk zijn voor het goed laten draaien van onze vereniging. Zonder vrijwilligers heeft een vereniging geen bestaansrecht.

Samen werken aan een sprankelende vereniging
Vrijwilligers komen en vrijwilligers gaan. Als je als ouder al een aantal jaren actief bent geweest rond de teams of in het bestuur of een commissie, dan wil je nieuwe ouders ook wel eens een kans geven om iets voor de vereniging te betekenen. Daarom een oproep naar met name de ouders van de F- en de E-jeugd, maar andere leden mogen natuurlijk ook meedoen. Voor nu zijn we op zoek voor twee specifieke 'klussen' voor in het nieuwe seizoen:

1. Het opzetten van een brede samenwerkingsomgeving voor commissies en vrijwilligers op basis van Microsoft Office 365
Microsoft biedt voor non-profit organisaties waaronder sportverenigingen gedoneerde versies van de office 365 omgeving. We hebben als vereniging sterke behoefte om onze bestanden te delen en op die basis op een prettige en toegankelijke manier samen te kunnen werken.

Om dit even serieus uit te zoeken en op te zetten zijn we op zoek naar een aantal mensen met ICT-kennis en -ervaring, die dit voor vv Zuidhorn willen uitzoeken. Heb je zin om dit op te pakken of om in ieder geval mee te denken, mail dan naar [email protected].

2. Het organiseren van de familiedag 2016 nieuwe stijl
De familiedag aan het begin van het seizoen (in augustus) is zo langzamerhand een begrip aan het worden. De huidige commissie organiseert het nu voor het zesde jaar. De commissie heeft aangegeven dat ze graag het stokje overgeeft aan een nieuwe ploeg, zodat die met frisse ideeën de traditie voort kan zetten.

De huidige opzet werkt prima en kan als basis blijven dienen, maar nieuw elan is welkom. Heb je zin om hieraan mee te werken , mail dan naar [email protected]. Als je snel bent kun je dit jaar nog meelopen en daarmee even proeven hoe het is om in een enthousiast team een leuke dag te organiseren voor de vereniging.

We zijn benieuwd naar jullie reacties!
Bestuur vv Zuidhorn