Het G-team van vv Zuidhorn zoekt een begeleider

1 mei 2015 15:00

Wij, het G-team, zijn één van de vele voetbalteams van vv Zuidhorn. We zijn een gezellig team met 11 jongens en één dame. We trainen iedere dinsdagavond van 19.15-20.15 uur. De spelers van zaterdag 1 en zondag 1 trainen ons bij toerbeurt. Dat gaat heel goed. We krijgen dan stevige trainingen. We spelen onze wedstrijden op zaterdag, thuis en uit.

Onze huidige begeleider, Cees Huizinga, wil graag iemand naast hem zodat hij niet iedere zaterdag hoeft te coachen. We gaan met een busje naar de uitwedstrijden en er gaat dan ook vaak nog een ouder mee.

Onze nieuwe begeleider moet daarom wel een rijbewijs hebben en in het busje willen rijden. Verder moet hij met ons op kunnen schieten, soms zijn we niet de gemakkelijkste. Als het tegenzit tijdens de wedstrijden schieten we soms uit onze slof. We zijn ook heel verschillend van aard; druk, rustig, opvliegend, stil of kletsend. Onze coach kent ons en weet ons altijd weer te stimuleren.

Lijkt het jou leuk om onze nieuwe begeleider te worden of wil je meer informatie, neem dan contact op met Fokje Kooistra van de seniorencommissie ([email protected]).

De jongens en dame van het G-team