Scheidsrechters gezocht

27 augustus 2017 9:45

Voetbal jij of je zoon of dochter bij vv Zuidhorn en lijkt het je wat om de uitdaging aan te gaan? Meld je dan aan!

vv Zuidhorn groeit, het aantal teams groeit en daarmee hebben we ook extra scheidsrechters nodig om alle wedstrijden in goede banen te leiden. Lijkt het je het leuk of een uitdaging om een wedstrijd in goede banen te leiden en wil je onze vereniging de helpende hand toe steken?

Meld je dan nu aan via email [email protected] of bij scheidsrechterscoordinator Arnold Haan tel 06-54361327

Uiteraard gaat dat niet vanzelf en wordt je intensief begeleid: als vereniging ondersteunen we je met bijvoorbeeld een scheidsrechtersopleiding, kleding en persoonlijke begeleiding door onze eigen scheidsrechterscommissie.