Oud-spelers v.v. Zuidhorn op trainingsstage in Zeist

31 oktober 2018 22:30

Maandag 29 en dinsdag 30 oktober hebben Remco Balk en Leonel Miguel, uitkomend voor FC Groningen onder 19, een tweedaagse trainingsstage van het Nederlands Elftal voor spelers onder 18 jaar afgewerkt in de Zeister bossen.

De mannen, allebei met een v.v. Zuidhorn verleden (waar wij natuurlijk als vereniging trots op zijn), moesten zich begin van de week op de KNVB Campus in Zeist melden op het trainingsveld bij coach Mischa Visser. In totaal bestond de stagegroep uit 24 jonge talenten. Lees ook het nieuwsitem op de site van de KNVB.

Via deze weg feliciteren wij de mannen met deze mooie kans op wellicht meer.
In ieder geval een schitterende ervaring die ze niet meer wordt afgepakt!

Redactie v.v. Zuidhorn