VV Zuidhorn organiseert 4e editie van Girlpowerrr Zaalvoetbaltoernooi

13 februari 2019 22:45

In de voorjaarsvakantie is het weer zover, dan wordt op 20 februari de 4e editie van het Girlpowerrr zaalvoetbaltoernooi gehouden in sporthal Quicksilver S in Zuidhorn. Dit jaarlijks terugkerend evenement voor voetbalmeiden was oorspronkelijk bedoeld als laatste toernooi in de winterstop. Echter zijn de competities inmiddels al weer begonnen. Toch waren de poules in no-time gevuld door diverse teams uit de buurt.

We zijn weer zeer blij met het mooie deelnemersveld. Aan het toernooi doen de volgende clubs mee: vv Kollum, HS ’88, HFC ’15, SJO Bergum BCV Combinatie, VEV ’67, Sc Kootstertille, vv Grijpskerk, vv Bedum en uiteraard vv Zuidhorn.

We beginnen ’s morgens om 9.00 uur met de categorie meiden onder de 13, om 12.00 uur starten de meiden onder de 15, en als laatste de meiden onder de 17 om 15.00 uur.

Het Girlpowerrr toernooi werd in 2016 voor het eerst georganiseerd, uit nood geboren omdat er eigenlijk te weinig zaalvoetbaltoernooien voor meiden in de buurt werden gehouden. Het is geweldig dat er na 3 jaar een toernooi staat waar de meiden naar uitzien en teams van clubs uit de buurt graag aan mee doen. De vierde editie gaat weer een hele mooie worden!

We hopen weer op een gezellige sfeer en veel publiek op de tribune. U komt toch ook?