Nieuws van de redactie

12 februari 2020 9:00

Het is alweer even geleden, dat de laatste editie van Balcontact van de digitale band rolde. Tijd voor een update.

Vanaf komende vrijdag brengen we een nieuwe editie uit. Zoals aangekondigd nemen we hierin voor het eerst de rubriek ‘Vrijwilliger aan het woord’ op. Een nieuw (website) item, waarin we bij toerbeurt een van onze vrijwilligers een verdiend podium geven. Naast deze nieuwe rubriek ook weer de vaste items als voorwoord, wedstrijdverslagen (blijf schrijven en aanleveren), wedstrijdzaken en Groen Inside (denk aan de 'Actie-van-de-week').

Archief Balcontact
Graag verwijzen we naar onze speciale webpagina voor de laatste editie van Balcontact en het digitale archief. In dit archief zijn alle tot nu toe gepubliceerde edities van Balcontact terug te vinden. Blader deze gerust eens door. Mocht je nog niet geabonneerd zijn op onze nieuwsbrief, dan tref je op voornoemde pagina een aanmeldingslink aan. Deze pagina is ook te bereiken via het menu 'nieuws en agenda - nieuwste Balcontact'.

Heb je input, tips, vragen of opmerkingen met betrekking tot Balcontact? Stuur dan een bericht naar onderstaand e-mailadres. Input voor Balcontact ontvangen we graag uiterlijk dinsdagavond, zodat we dit nog mee kunnen nemen in de editie van die week. Verzoeken die later binnenkomen, worden in principe een week later geplaatst.

Voetbal apps
Tenslotte brengen wij graag een drietal handige apps onder de aandacht.

VoetbalAssist ClubApp
Met de VoetbalAssist ClubApp kun je eenvoudig het laatste nieuws, afgelastingen, programma en uitslagen bekijken met betrekking tot vv Zuidhorn. Een mooie app, onmisbaar voor elk lid en voor iedereen die vv Zuidhorn een warm hart toedraagt. Mogelijk wordt deze app op (korte) termijn uitgebreid met meer functionaliteiten.

Voetbal.nl app
Voetbal.nl is het toonaangevende platform voor het amateurvoetbal in Nederland. Het is ideaal voor spelers, scheidsrechters, trainers en coaches, maar ook voor ouders en andere supporters van het amateurvoetbal. Met de Voetbal.nl app kun je op een leuke manier voetbalactiviteiten bijhouden. Denk aan programma, standen en uitslagen van jouw team(s). Ook kun je eenvoudig teams en clubs van je vrienden en familie volgen en op de hoogte blijven van hun resultaten. Iedereen kan gebruik maken van de Voetbal.nl app. Ben je lid van vv Zuidhorn, zorg dan dat je inlogt met het e-mailadres dat bekend is bij de club.

LiveUitslagen
Sta je langs de lijn en wil je op de hoogte blijven van alle (tussen)standen? Of ben je eens niet in de gelegenheid om live bij een wedstrijd aanwezig te zijn? Dan is deze app erg handig. Alleen de uitslagen van de standaardelftallen worden doorgegeven, van eredivisie tot en met de 5e klasse amateurs.

Tot vrijdagmorgen in de mailbox!

Redactie vv Zuidhorn
redactie@vvzuidhorn.nl