vv Zuidhorn onder toezicht

11 maart 2020 23:00

Als leden hebben we er allemaal belang bij dat de accommodatie en de materialen van de club zorgvuldig worden gebruikt. Dat gaat in de meeste gevallen heel goed en op sommige momenten is er wat meer aandacht nodig. Het bestuur geeft graag een extra zetje in de rug.

Het gebeurt wel eens dat onze kleedruimten na afloop van trainingen of wedstrijden niet worden afgesloten, of minder schoon worden achtergelaten dan we graag zouden zien. Het komt ook voor dat doeltjes of andere spelmaterialen niet worden opgeruimd of teruggezet, wat kan leiden tot ergernis bij andere gebruikers.

Door een stukje extra toezicht en ondersteuning te organiseren, hopen we als bestuur op een nog beter gebruik van accommodatie en materialen. We denken ook, dat de kans op vandalisme rondom de velden hiedoor afneemt.

Henk Weinands is bereid gevonden om als vrijwilliger deze taak op zich te nemen en toezicht te houden op het gebruik van onze accommodatie.

Je zult Henk binnenkort vast en zeker tegenkomen bij de club, op een trainingsavond of een wedstrijddag, doordeweeks of in het weekend. Hij kan met je in gesprek gaan over onze Basis Elf, als daar aanleiding toe is. Ook kan hij spelers, leiders en trainers wijzen op de afspraken die we met elkaar en met de gemeente hebben gemaakt over het gebruik van velden en kleedkamers. Verantwoordelijkheid dragen we samen.

We zijn blij dat Henk zich op deze manier wil inzetten voor onze club en wensen hem veel succes!