JO17-3 oefent en scoort stevig tegen Winsum

SJO Winsum JO17-4

3 september 2016 12:00

Onbekend

Het seizoen is weer begonnen en we hebben de eerste oefenwedstrijd weer gehad. De B3 wordt vanaf nu ook genoemd als JO17-3. De wedstrijd begon om 12 uur, we speelden tegen Winsum JO17-3 met als scheidsrechter Hans Tuk die erg goed floot. Geen foutje te bekennen. Top Hans.

We hebben een heel ander elftal dan vorig seizoen, het was dus wat wennen en aftasten. De heren hebben een hele goede wedstrijd laten zien. Winsum had ook helemaal niets in te brengen. We gingen de rust in met 3-0. Na de rust hadden we even wat omgezet om te kijken hoe dat ging.

Maar dat ging niet zo als we hadden gehoopt. Want al snel kwam Winsum terug op 3-1 waarna wij de 4-1 maakten. Nadat Winsum op 4-2 kwam heeft Eric ingegrepen wat goed uitpakte en we hebben als einduitslag 8-2 op het scorebord gezet.

De volgende wedstrijd is weer thuis, op zaterdag 10 september om 14.30 uur.