De morgenstond heeft goud in de mond.

Gorecht MO13-2

Zuidhorn MO13-1

Meisjes onder 13, MO13-1, 1e klasse 04

30 september 2017 8:45

Onbekend

Wat was het vroeg afgelopen zaterdag. Om 8.45 uur aantreden in Haren tegen VVGorecht MO13-2. Na een snelle warming u en laatste aanwijzingen van start. Omdat Lisette er niet was stond Elin als laatste man en Anouck op het middeenveld. Lotte stond op doel. Verder de inmiddels al vertrouwde opstelling. Achter Joyce, Femke, Madelief en Sterre naast Elin. Naast anouck op het middenvild Isa met op links Norah en op rechts Nikki. In de spits Violet en Renske.

De eerste helft begon wat onwennig. De combinaties liepen redelijk en er werden wel wat kansen gecreeerd. Helaas konden die niet worden verzilverd. Onze verdedeging had relatief weinig te doen en kon de tegenstander steeds goed opvangen.

In de tweede helft kwamen wij nog beter in de wedstrijd en kwamen er meer kansen. Uit een mooie combinatie op het middenveld wist Anouck te scoren. Even later kwam Elin mee naar voren en schoot vanaf de 16 meter raak. Wij hadden de wedstrijd volledig onder controle. Gorecht wist maar een paar keer dicht genoeg bij ons doel te komen om te schieten. Lotte stond op haar post en wist met een paar mooie reddingen een tegedoelpunt te voorkomen.

Met een tevreden gevoel konden we met een 2-0 zege weer richting Zuidhorn rijden.

Volgende week zaterdag spelen we om 10.30 uur thuis tegen Buitenpost. Zij hebben met 1-0 van ONT verloren. Als we weer zo'n goede wedstrijd spelen maken we goed kans om te winnen en zo bovenin de stand van de competitie te bliven.

Supporters zijn welkom, wij kunnen de aanmoedigingen goed gebruiken.

Groetjes,

Renske en Herman