E1 wint 1e bekerwedstrijd en wordt 2e op toernooi Heerenveen

E-pupillen, E1, Groep 1 48

29 augustus 2015 9:00

Onbekend

Zuidhorn E1 had zaterdag 29 augustus een druk programma. Om 09.00 uur de bekerwedstrijd tegen ON E1 en s'middags van 13.00 tot 17.00 een sterk bezet toernooi in Heerenveen. De bekerwedstrijd werd eenvoudig gewonnen met 14 - 0 van ON E1. keeper Twan mocht de hele wedstrijd als veldspeler meedoen en deed dat erg goed.
Daarna stond het toernooi in Heerenveen met 32 E teams op het programma. In de poule werden alle wedstrijden gewonnen van Urk E1(3-0), Zuidlaren E1(2-0), Olde Veste E1(2-1), Heerenveen E1(2-0) en CSV'28 E1(2-0). In de finale stond ONS Sneek te wachten. Het was te merken dat alle spelers al danig vermoeid waren geraakt hetgeen resulteerde in een 0 - 0 einduitslag, Wederom moesten strafschoppen de beslissing brengen. Ook nu verloor Zuidhorn E1 door strafschop te missen waar de spelers van ONS Sneek wel allemaal wisten te scoren. In ieder geval goed gedaan spelers van E1 en op de strafschoppen gaan we nog wat beter oefenen.