Graag tot snel Grootegast

FC Grootegast ME1

22 augustus 2015 11:30

Onbekend

Zaterdag speelden we 1 helft in een oefenwedstrijd tegen Grootegast. We begonnen wat onwennig omdat het team nog vrij nieuw is en bovendien is het nog niet helemaal duidelijk wie op welke positie het beste tot haar recht komt. Maar daar heeft deze wedstrijd al verbetering in gebracht, we kennen elkaars namen al bijna en je zag na wat tactische wissels het team al sterker worden.

Dat Grootegast dit keer won mocht de pret niet drukken, we hebben ze met opgeheven hoofd gefeliciteerd en we zien ze graag terug in de competitie. Want zodra we allemaal ons plekje gevonden hebben dan zullen we zien wie het laatste lacht.

Meiden bedankt voor jullie enthousiasme!