E1 wint uit bij Blauw Wit met 6 - 2

E-pupillen zaterdag, E1, Hoofdklasse 4

7 november 2015 12:20

Onbekend

Op een erg winderig en regenachtig sportcomplex in Leeuwarden moest E1 aantreden tegen Blauw Wit E1. De harde wind bleek veel invloed op het spel te hebben. Zuidhorn wist hier het beste mee om te gaan en was veel aan de bal, creerde een aantal kansen maar was slordig en niet echt accuraat in de afronding. In de 1e helft wist Zuidhorn na twee mooie aanvallen toch twee keer te scoren, echter door wat slordig verdedigen wist Blauw Wit knap op 1 - 2 te komen, hetgeen ook de ruststand was. Na een behoorlijk kritische speech van de trainer(in de rust) kwam Zuidhorn meer gedreven de kleedkamer uit en liep snel uit naar 4 - 1. Het werd daarna nog wel 4 - 2 maar Zuidhorn wist de wedstrijd met 6 - 2 te winnen. Ook minder goede wedstrijden moeten gewonnen worden en dat hebben de mannen van E1 knap gedaan. Volgende week staat de spannende en belangrijke uitwedstrijd bij ACV(Assen) op het programma. Wanneer E1 die wedstrijd weet te winnen blijven ze meedoen voor de bovenste 3 plaatsen.