E1 wint met 3-2 van ONS Sneek

E-pupillen zaterdag, E1, Hoofdklasse 4

28 november 2015 10:15

Onbekend

Vandaag stond de wedstrijd tegen ONS Sneek E1 op het programma. E1 miste 2 spelers, een door een blessure en de ander ivm een familiedag. Cedric van E2 kwam de gelederen van E1 versterken. E1 begon goed aan de wedstrijd, had veel balbezit, en creerde een paar goede kansen. Na ongeveer 10 minuten werd de 1 - 0 gescoord. Daarna was het eigenlijk wachten op de 2 - 0, maar dat gebeurde niet. ONS rechte de rug en wist bij een van de spaarzame aanvallen een mooie goal te scoren(1 - 1). Daarna werd het spel van E1 wat onrustiger en ONS wist uit een corner de 1 - 2 te scoren. Dat was ook de ruststand. In de rust de puntjes op de i gezet en de heren van E1 kwamen goed uit de kleedkamer. Wederom veel balbezit, veel mogelijkheden maar het scoren ging vandaag niet echt makkelijk. Uit een vrije trap wist E1 na een scrimage voor de goal toch te scoren(2 - 2). Hierna roken de mannen de overwinning en probeerden uit alle macht een derde doelpunt te maken. Dat lukte 2 minuten voor tijd na een mooie aanval. Eindstand 3 - 2 voor E1, een terechte uitslag maar het koste toch veel moeite.

Volgende week staat de kraker tegen Emmen E1 op het programma. Hopelijk is iedereen dan weer 100% beschikbaar en inzetbaar.  In ieder geval Cedric bedankt voor het mee doen.