E1 sluit een drukke voetbalweek af met winst op toernooi O11 bij Frisia

E-pupillen zaterdag, E1, Hoofdklasse 4

20 april 2016 18:15

Onbekend

Op woensdagavond 20 april stond de competitiewedstrijd tegen FC Emmen E1 op het programma. E1 was al zeker van de 2e plaats, maar was gebrand om deze wedstrijd te winnen. E1 speelde een erg goede wedstrijd en heeft Emmen de hele wedstrijd onder druk gezet. Dit resulteerde in een zeer terechte 3 - 0 overwinning. De bezoekers uit Emmen waren erg teleurgesteld dat Zuidhorn ze op deze wijze de baas was.

Op zaterdag 23 april speelde E1 tegen Zwaagwesteinde. E1 won met 15 - 1 van dit team. Deze uitslag telt niet mee in de stand, aangezien ze buiten mededinging meedoen.

Op maandag 25 april waren een aantal spelers uitgenodigd om mee te doen aan de JPN trainingen van de KNVB.

Op woensdag 27 april(Koningsdag) mocht Zuidhorn Onder 11(E1 en 4 E2 spelers) meedoen aan een zeer sterk bezet toernooi bij Frisia in Leeuwarden(De Bronzen Frisiaan).
Deelnemers waren Frisia, Drachtster Boys, Olde Veste, Blauw Wit, GVAV en FC Emmen. Onze boys waren samen met Emmen de te kloppen teams volgens de volgers.

Zuidhorn zat in een sterke poule met Olde Veste, Blauw Wit en Emmen. Door tweemaal winst en 1 gelijkspel(Emmen) kwam Zuidhorn redelijk makkelijk in de halve finale waar Drachtser Boys de tegenstander was. Deze wedstrijd werd met 3 - 0 gewonnen en de finale was een feit. Emmen wist van Frisia te winnen en de finale was Zuidhorn - Emmen.
Zuidhorn wist de wedstrijd naar zich toe trekken door met 1 - 0 te winnen.

Weer een fantastisch resultaat van dit O11 team met 9 spelers van E1 en 4 van E2. Ook in de breedte een geweldige talentvolle groep wanneer je zo tegen de top vereningen uit Noord-Nederland kunt presteren. Heel goed gedaan jongens, ga zo door. Gefeliciteerd!!

Een drukke maar mooie voetbalweek zo valk voor de meivakantie. Volgende week donderdag(Hemelvaart) een toernooi bij Hoogezand en op 21 mei mag E1 deelnemen aan een toernooi op Urk met vele BVO teams(Twente, Groningen, Cambuur, Almere City en PEC Zwolle).