Vervroegde winterstop

14 december 2020 23:15

Vanwege de toename van het aantal coronabesmettingen, ook binnen de club, hebben we besloten om de winterstop een week eerder te laten ingaan.

Dit betekent dat alle trainingen en onderlinge wedstrijden die deze week gepland staan, komen te vervallen. De winterstop duurt in principe tot medio januari.

Afhankelijk van de ontwikkeling van het coronavirus en de daaraan verbonden besluitvorming door het kabinet hopen we na de winterstop de draad weer te kunnen oppakken. Tegen die tijd werken wij de coronaprotocollen bij, zodat weer verantwoord en met plezier op de club kan worden gevoetbald.

Laten we hier met elkaar op hopen en voor gaan, want de dan geldende maatregelen zullen ook begin volgend jaar nog niet toelaten dat weer in competitieverband kan worden gevoetbald.

Houd de website in de gaten voor belangrijke informatie rondom dit thema. Uiteraard informeren wij spelers en ouders ook via de trainers en teambegeleiders van onze club.

Heb je vragen over dit besluit, of andere COVID-19 gerelateerde vragen, neem dan contact op met onze secretaris Matthias Kooistra via: [email protected].

#staysafe 🍀