Het heeft Zijne Koninklijke Hoogheid behaagd...

3 mei 2021 21:00

Maandag 26 april jl. vond in Nederland de gebruikelijke lintjesregen plaats.

Het bestuur van vv Zuidhorn is er bijzonder mee ingenomen, dat een koninklijke onderscheiding is toegekend aan ons erelid Gerrit Werksma.

Naast zijn dagelijks werk bij Essent heeft Gerrit zich gedurende een lange periode in allerlei functies verdienstelijk gemaakt voor vv Zuidhorn, van onder andere elftalleider tot voorzitter.

Daarnaast is Gerrit gedurende vele jaren een van de drijvende krachten geweest van de Stichting Beheer Kantine Sporthal Quicksilver S..

Maandag 26 april jl. werd de onderscheiding uitgereikt aan Gerrit Werksma door de burgemeester van de gemeente Westerkwartier, de heer Van der Tuuk. In verband met de coronamaatregelen vond deze onderscheiding plaats in beperkte kring.

Gerrit, namens het bestuur en de leden van vv Zuidhorn, wil ik je van harte feliciteren met deze zeer verdiende en fraaie blijk van waardering voor al wat je hebt gedaan voor onze vereniging en de stichting. Een terechte waardering voor iemand met hart voor de vereniging!

Tjeerd Smid,
voorzitter.