B3 behaalt tweede plaats op VAKO toernooi

23 juni 2016 17:30

Het team van Bert Stuit en Arnold Kloosterman heeft vorige week zaterdag het voetbaljaar afgesloten met een keurige 2e plaats op het VAKO toernooi in Vries. De mannen kijken terug op een mooi seizoen.

Het toernooi in Vries was de laatste sportieve actie voor B3 dit seizoen. De leiders bedanken de organisatie voor het werk dat is verzet om het toernooi neer te zetten, super!

In een strak programma werden vijf wedstrijden van 20 minuten gespeeld, waarvan er drie werden gewonnen, eentje eindigde in een gelijkspel en de vijfde wedstrijd leverde geen punten op. Al met al een hele mooie dag met prima resultaat in de vorm van de al gemelde 2e plaats.

De eerste wedstrijd was een wedstrijd tegen een tegenstander die eigenlijk sterker was dan onze mannen, maar door sterk verdedigend werk en een doelpunt van Roland hebben we deze wedstrijd met 1-0 gewonnen. Daarna kwam een wedstrijd  die we met 5-0 hebben gewonnen volgens de scheidsrechter. In deze wedstrijd scoorden Marnick, Pim, David (2x) en Rick.

De derde wedstrijd eindigde in 1-1, met een doelpunt van Pim. In de vierde wedstrijd scoorde Remco de enige treffer daar werd het 1-0. En in de laatse wedstrijd sloeg de vermoeidheid toe en konden we niet voorkomen dat we met 2-0 verloren. Maar we gingen wel met een zeer tevreden gevoel naar huis.

Het was ook de laatste keer dat we met dit team op pad zijn geweest, helaas. Deze zaterdag werd daarna afgesloten met een geweldig mooi feest met BBQ.

Jongens: het was prachtig en bedankt voor jullie inzet, wij vonden het geweldig!