Dames en Meiden VV Zuidhorn lopen 520,85 euro bijelkaar voor Serious Request!

18 december 2016 11:45

De dames en meiden van VV Zuidhorn hebben tijdens de 24-uurs wandelestafette van Serious Request een bedrag bijelkaar gelopen van 520,85 euro! Door de inzet van vele dames van VR1, meiden en ouders van de meidenteams, hebben we dit bedrag opgehaald. Het estafettestokje is daarbij 24-uur in beweging gebleven, ook 's nachts!

Enige tijd geleden werd er bij de dames en meiden het idee opgevat om mee te gaan doen met de 24-uurs wandelestafette voor Serious Request. Al snel waren alle uren ingevuld, ook de meest onmogelijke uren in de nacht. Tijdens een aantal voetbalwedstrijden en op trainingen is geld ingezameld door de meiden en dames. Ook tijdens de wandelestafette liep dit bedrag nog verder op.
Uiteindelijk konden we 520,85 euro bij laten schrijven voor het goede doel. Dat dit voor herhaling vatbaar is, is een feit. Volgend jaar zijn we er weer bij!

Een impressie: