Vrijwilligersavond 19 april: wie heeft de X-factor

13 april 2017 13:00

Zonder de inzet van vrijwilligers kan geen enkele vereniging bestaan. Zo zijn er bij vv Zuidhorn ruim 150 vrijwilligers actief die het voetbal en alle andere activiteiten mogelijk maken! Rabobank Noordenveld West Groningen doet er alles aan om 'de' vrijwilliger met de X-factor te vinden en verbindt er een heuse wedstrijd aan.

De bank heeft verenigingen uitgenodigd om een kandidaat voor te dragen die het predikaat van 'Vrijwilliger met de X-factor' dubbel en dwars verdient. Onze kandidaat is jeugdtrainer, leider, TC-lid en vooral verenigingsdier Gooitzen Sikkema.

Op woensdag 19 april vindt in Zaal Balk de Rabobank Vrijwilligersavond plaats. Onder leiding van presentator burgemeester Bert Swart en met de muzikale inbreng van Sijtse Scheeringa belooft het een gezellige avond te worden.

In totaal 28 verenigingen zullen die avond de door hun voorgestelde vrijwilliger aanprijzen. Zij hebben daarvoor elk 60 seconden. ‘Pitchen’ dus!

Een onafhankelijke jury beoordeelt vervolgens wie de vrijwilliger met de X-factor wordt. Het programma begint om 20.00 uur en de zaal gaat een half uur eerder al open. Rond 22.00 uur zijn de winnaars bekend. Rabobank Noordenveld West Groningen heet ook vv Zuidhorn van harte welkom, al is er vanwege het grote aantal deelnemende verenigingen een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

Wil je je aanmelden voor deze avond, dan kan dat via [email protected].