Winnaars Teamfotoactie 2017-2018 bekend

18 juni 2018 3:45

Afgelopen vrijdagavond 15 juni was het zover! In een goed gevulde winkel werden bij Rudie Wiersma Fotografie de winnaars bekend gemaakt van de Teamfotoactie 2017-2018.

Een actie die v.v. Zuidhorn inmiddels voor ruim een decennium uitschrijft voor haar (jeugd)leden en waarmee zij met hun team niet alleen een prachtige afdruk van de ingezonden foto in de wacht slepen maar tevens kans maken op eeuwige roem wanneer hun foto door Rudie Wiersma Fotografie wordt verkozen tot winnaar en zij hiermee aan de “Wall-of-Fame” van v.v. Zuidhorn komen te hangen.

Klaar voor de start…?!
Voordat Aernout Steegstra namens Rudie Wiersma Fotografie de winnaars achtereenvolgens bekend kon maken ‘was het zaak de winkel op een ordentelijke manier vol te laten lopen’ met de deelnemende jeugd en hun ouders. Het startsein hiertoe werd gegeven door onze voorzitter Hessel Brandsen, die met een megafoon voor de mond iets na 18:30 uur alle aanwezigen verzocht zich naar binnen te begeven.

De winnaars
Met de gezellige ambiance die toen ontstond wist Aernout Steegstra wel raad, dus begon hij aan de spannende bekendmaking van de uitslag. Het betrof in totaal drie winnende teams, die stuk voor stuk een onuitwisbare indruk hebben achtergelaten bij de jury, maar ook ieder voor zich een uniek beeld hebben laten vastleggen.

De eerste prijs ging naar de toppers van JO9-1, die onder aanvoering van Rolf Weggemans het moddergooien overduidelijk niet konden laten tijdens het maken van hun teamfoto. Chapeau mannen met het binnenhalen van deze mooie prijs en geniet van de ‘McDonald’s-Bon’!

Rechts op het podium, bekeken vanuit de ogen van deze overall winnaar, staan de mannen van het team van Ewoud Buist. Met zijn team JO11-4 heeft hij laten zien tot het bouwen van een echte brug in staat te zijn. Proficiat met deze tweede plek!

Tenslotte en bekroond met herhaaldelijk door Aernout Steegstra uitgesproken de woorden ‘een fantastische foto’ is op de derde plaats geëindigd de jeugd van JO8-1. Dit team heeft heel duidelijk de blik vooruit, in velerlei opzicht, en genoten van een fantastische middag in het stadion van FC Groningen, waar tussendoor deze ‘fantastische foto’ is gemaakt door Aline van der Wijk. Gefeliciteerd mannen en vrouw!

Nadat de winnaars bekend waren gemaakt en de lovende woorden van Aernout Steegstra in ontvangst hadden genomen was het moment daar om alle teamleden te voorzien van een mooie afdruk van hun ingezonden foto. Mede door de via Anita Bijlholt ingeschakelde vrijwilligers verliep het uitdelen hiervan vlekkeloos. Nogmaals bedankt hiervoor!

Dan nu waar het bij een actie als deze om gaat: de foto’s!
Via onderstaande link kom je terecht bij de mooie beelden die Aernout Steegstra met zijn fotocamera heeft gevangen van deze leuke en gezellige happening. Klik, kijk, bewonder en beleef deze avond alsnog of opnieuw.
Sfeerimpressie Rudie Wiersma Fotografie!

Daarnaast tref je op Welkom-in-Zuidhorn ook een mooi nieuwsitem aan gewijd aan deze schitterende avond. Via dit nieuwsitem kom je uit bij nog meer sfeerbeelden.
Sfeerimpressie Welkom-in-Zuidhorn!

Bedankt!
Tenslotte iedereen die aan deze actie heeft meegewerkt en in het bijzonder het team van Rudie Wiersma Fotografie: bedankt en graag tot in het volgende seizoen!!