Save the date! Familiedag v.v. Zuidhorn op zaterdag 1 september

13 juli 2018 14:45

Nog ’n volle week en dan breekt voor de jeugd in Noord-Nederland ook de zomervakantie aan. Ondanks dat deze vakantie nog moet beginnen alvast een belangrijke datum om te noteren: 1 september 2018!

Traditioneel trappen we samen het begin van het nieuwe seizoen af tijdens de familiedag. Dit jaar staat deze gepland op zaterdag 1 september.

We hebben gemeend het concept van de afgelopen jaren iets aan te passen en willen het meer in "festival-stijl" laten plaatsvinden. We verwachten iedereen om 14:00 uur op de club en hebben voor ieder wat wils.

Achter de schermen wordt hard gewerkt aan een upgrade van de uitstraling van onze club op het sportpark. Deze nieuwe uitstraling wordt tijdens deze familiedag onthuld.

We wensen iedereen voor nu alvast een fijne vakantie en zien jullie allemaal graag op zaterdag 1 september!

Met feestelijke groet,
Commissie Familiedag