Tweede sessie Train-de-Trainer binnenkort van start

8 november 2018 23:15

Halverwege de maand oktober vond de kick-off van Train-de-Trainer plaats. In deze eerste sessie is uitleg gegeven over de VTON Voetbalmethode, een werkwijze die wij als club (nog meer) kunnen inzetten bij het voorbereiden en geven van (jeugd)trainingen.

Op vrijdagavond 23 november krijgt deze inspirerende sessie een vervolg met Guido van Weeren, hoofdcoach van RTC Noord Atletiek, als gastspreker. Het belooft net als de kick-off een mooie ervaringsavond te worden, waarin veel interactie plaatsvindt en tal van praktische handvaten worden uitgereikt met als resultaat positieve ontwikkeling op zowel trainers- als clubniveau.

Onlangs zijn de (jeugd)trainers via e-mail en door het uitdelen van flyers persoonlijk op de hoogte gebracht van deze tweede Train-de-Trainer-avond. Via dit nieuwsbericht brengen wij deze avond graag nogmaals onder de aandacht.

Wij hopen vrijdagavond 23 november op een grote opkomst. De avond start om 19:30 uur in het Eigen Home.

Uitnodigende groet,
Jeugdcommissie en Technische Commissie v.v. Zuidhorn