KNVB|ARAG FairPlay certificering vv Zuidhorn

27 augustus 2019 12:15

Afgelopen zaterdag ontving vv Zuidhorn, tijdens de jaarlijkse familiedag en het 90-jarige bestaan van de vereniging, het KNVB|ARAG FairPlay Certificaat.

Betaald voetbalscheidsrechter Jochem Kamphuis was naar Zuidhorn afgereisd, waar hij samen met Gert-Jan Siebelink van ARAG en de KNVB het fairplay certificaat uitreikte.

vv Zuidhorn is de 88e vereniging (mooi historisch getal) die het FairPlay Certificaat uitgereikt heeft gekregen. Het certificaat staat symbool voor het voeren van een professioneel arbitragebeleid en geeft de vereniging een boost waar het de kwaliteit en zichtbaarheid van haar scheidsrechters betreft.

Zoals eerder aangehaald een mooie (club)prestatie, waarop kan worden voortgebouwd.

Klik hier voor een kleine foto-impressie van de uitreiking.
Lees hier het volledige artikel uit het Dagblad van het Noorden.